-little by little you fade, while I fall apart.

                       Hello :)
Idag så var det skola, typ inget märkvärdigt där, förutom då Mats och alla dem slog mig i skallen hela tiden :P haha, har lite ont i huvudet ;b Och sen efter skolan så fick vi ta med kakor hem, det var världsjobbigt! Att gå cirka en och en halv kilometer hem med två överfulla kassar med kakor i, var inte lätt (n) speciellt inte när ena kassen gick sönder och jag hade min tunga väska, som var full med läxor ;S
Svinjobbigt, just nu känner jag en aning av träningsvärk faktiskt, haha not! ;)
Sen när jag kom hem, så var det typ tjugo minuter innan top model säsong 4 skulle börja, så jag blandade saft, som jag såklart inte spillde ut över mig och sen så tog jag två av kakoburkarna och satte mig i soffan och bara goza på! (y) fatta fet jag kommer bli om jag fortsätter såhär ;s Men jag ska iallafall börja springa åde nu, imorn ska jag in på helex och träna, det är nice ;) (y) haha :D
Ikväll är det top model, yes! Jag sitter ju såklart bänkad även denna kväll ;)
haha, det börjar ju dra ihop sig, så det är klart att jag måste se det. Jag har räknat ut att finalen kommer vara nästa vecka och jag hejjar på Katazyna ;D Fan va snygg kvinnan är!
Imorgon ska jag in till stan, förmodligen med 10.55 bussen, be there ;) haha skämta bara!
Men det är så jävla skönt att jag ska fara och tränaaaaaa :D I LOVE IT! <3
aja, jag blir ju bara fetare, så de är lika bra (y) :p
haha, imorn blir skolan chill med andra ord ;) haha, först är det skol if möte ofc har jag planerat in det på spanskan, just när vi har förhör. Ojdå!
Och sen är det typ SO, där vi också har förhör och då kanske tiden bara råkar dra iväg, så jag måste stanna kvar, haha (a) och sen är det 2400 meter på idrotten, eftersom jag inte kan springa så bra med ryggen, så får jag ta det lugnt ;)
Haha, men det är okej because Siv loves me! (L) ghaahahahahhahah ;D
aja, nu ska jag fortsätta tjocka i mig lite mer kakor :)
Bra jobb ifall du läste ända hit ;)
püss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0