-inspirationsdag osv.

                        Hej =)

Idag så var jag med elevrådet på någon slags inpirationsdag i sunderbyn. Det var rätt kul och vi fick träffa Grynet. :)
Vi jobbade med rädda barnen och delades in i olika grupper, haha! Min grupp var värsta sötisarna, not! Men jag jobbade med dem iallafall : ) Vi höll på om något skit, typ vad är bra/dåligt med att vara tonåring? Haha, en grej som jag kom på som var bra var tonårskärlek,h haha helt geekigt jag vet (y). Sen så åt vi och vi fick typ välja mellan flera olika saker, men jag tog fiskpinnar och potatis (= haha, efter maten så samlades vi i grupperna igen och pratade och sen redovisa vi för alla. Det var även någon fotograf där som typ zooma in på mitt fejs när jag och min söta grupp skulle berätta om våran del ;p haha,
ikväll måste jag verkligen plugga ;s Så det kommer nog mest kvällen bestå av, förutom då top model ;) För det måste jag bara se :D haha, men nästa vecka ska deckaren vara inlämnad :/ så det måste jag fan skynda på med, jag har knappt börja skriva nått och det ska vara typ renskrivet och allt :S aja, de fixar sig, men sen är det typ engelskaprov och matteprovet som jag måste träna till, plus so:n. Jävla bajs!
Imorgon är det torsdag och då ska jag mest troligt till skolan (y) det blir nog då det är matteprov för min del, och även so förhöret ;P
aja, de ordnar sig, för de gör de alltid! :D
haha, pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0