-I was searching all my life.

Hej, skola idag då :) Det gick förvånansvärt fort, men såklart så är ju åttorna borta och då blir det chilligare ;D haha!
Igår sålde vi fika med skol if och fick in typ skitmycket pengar, minst 2300kr! fifan ;s hahah, jag och Ture kunde ju tagit en femhundring var! :/ ååh, haha skojja bara : )
ikväll så ska jag göra läxa och kanske ut och springa! Men tv:n är bokad klockan 20.00, jag är bänkad för top model ;) Det är det bästa!
Just nu sitter jag och lyssnar musik, sjunger med lite åde ;) haha, så gott det går!
Men låten är så jävla bra, dock så nött =) ahah
Haha, jag känner verkligen för att vara lite nyttig, eller bli det. För det lyckades inte så bra idag, haha ;) Först var jag supernyttig, köpte frukt åde. haha! Men sen så gick vi och åt på grillen till lunch, ehehehhe ;D
Men blir nog att springa ikväll, hoppas jag! Annars så ska jag ju till stan på fredag och träna ;>
Jaa, jag tror nog inte det var så mycket mer som var intressant, haha ; )
None
Du vet att du kunde få mig så lätt.
Jag tror att, nu är det för sent.
püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0