-gymnasiebyn med skolan (:

Tjoooo
Idag var niorna från våran skola på gymnasiebyn och fick kollain och öra om de olika programmen :)
Det var kul, men samtidigt jobbigt, tråkigt, och trångt ;( Men nice var det ändå ; ) Träffa Emil lite snabbt och det sög bajs, för han sa hej och jag dissade :D Dels för att jag helt enkelt inte ville prata med han och sen för att vi hade bråttom till NTI gymnasiet ;p
Nu ska  jag typ främst renskriva min deckare, den ska ju vara inne på onsdag och på något sätt så känns det som att det kommer bli liiiiiite tight att hinna tills dess ;s
aja, jag ska jobba så hårt jag kan med det!
puss!

Lyssna inte på allt jag säger, för i slutändan så är det bara bokstäver som blir till ord, sammansatta till meningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0