-fake

Hej!
nu sitter jag här igen, verkar som att jag inte har mycket att göra nu för tiden, men väntar på att en del av min kaka ska bli klar, haha!
Idag så insåg jag typ världens grej, enligt mig iallafall. Jag satt och såg på gossip girl, som för övrigt är ett av mina favoritprogram och insåg hur verkligthetstroget det är. Jag menar såklart inte att sånt händer i verkliga livet och att det är så perfekt, att man får allt på ett fat liksom. Utan dem har allt: pengar, kärlek, lögner och svek. Ungefär som de verkliga livet kan vara ibland. Men iallafall, när jag såg på det så insåg jag inte bara hur serien kunde uppfattas, utan även hur jag sjunker in i den världen och liksom hoppas att allt kunde bli så. Att man hade alla dem där pengarna och typ en pojkvän som älskar en. Men så är det inte, och det kommer nog aldrig bli så perfekt för mig heller. Men jag gillar det ändå på något sätt, jag brukar alltid drömma mig bort om jag lyssnar på någon bra låt, eller ser på något bra program. Speciellt om dem har någon betydelse för mig. Men som sagt, dem blir aldrig verklighet. Egentligen borde jag nog inte göra så, det skadar nog bara mig. Att jag fortsätter att drömma, så gör det bara mer ont när jag inser hur hård verkligheten är. Det gör ont, och det svider så hårt.
Jag har aldrig insett det tidigare, och jag är glad att jag gör det nu iallafall.
Men jag ska fortsätta drömma ett tag till :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0