trakassera

stavning?

aja, var på ledarskolan at församlingsgården. :) Blev inte den pizzan som jag ville ha ;/ Men åt hawaii istället, pizzan får bli till helgen, haha ; )
Efter det hade vi en Taizémässa, som skulle efterlikna de gudstjänster som vi hade i Taizé, =) var riktigt kul faktiskt och mysigt. Jag börja väll bli lite flumm, men också så minns man ju så mycket. Iallfall jag :) Sådana härliga minnen, sånt vill vi ha!
Blev precis klar med labbrapporten också, först blev det en massa strul och jag blev jäkligt sur ;@ Men smart som jag är, så löste jag det ofc ;) haha, men nu får vi hoppas att Annika gillar den, håll tummarna för mig (y)
anyway så är det prientering imorgon, känner mig inte så pigg på det. Men det får gå ändå. :P Ska ju sluta tidigare också och fara till stan, så jag slipper ju de mesta, haha =) Det är ju bara det att det är så satans kallt ute nu för tiden, ;S
Får se vad som händer till helgen annars :p David undrade ifall jag ville komma på filmkväll, men känner mig inte så sugen tror jag ;p haha :D
Och när jag kommer hem imorgon då ska jag då mysa iallfall, tänk va skönt att bara få dra på sig mjukiskläder och mjukiströja och sen bara kura ner i fotöljen, finemang alltså! heheheh :D
aja, nu har ni hört nog för ikväll! =)
None
puss ;)
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0