slut

nu är helgen över, jag känner mig skitduktig idag. Har liksom presterat och så. ;)
Förutom att jag bråka typ skitmycket med wilma då ;S men annars så har dagen varit bra, jag har varit ute och promenerat en lång sväng, sen tränat på crosstrainern och så kom jag precis ur bastun och duschen. :D
nttigt, allt förutom min frukost som var pizza, den hade jag lite dåligt samvete över, stavning?
aja, wille och jag gick många promenader idag, en ganska så lång och pappa var faktiskt stolt över mig. ;) Sen har jag sångtränat, jag vet inte riktigt till vad. Men jag går ju alltid runt och sjunger så :)
Just nu så lyssnar jag på musik och kikar runt lite på pix och bilddagboken, haha! Snart ska jag se på tv, får se om det är något bra program eller om jag bara slötittar. Borde egentligen träna till engelskaprovet, som jag mest troligt kommer få ha imorgon ;s haha, och jag har inte pluggat typ så vidare. Det är en grej som måste skärpas från och med nu!
Life's not always expected, you live and learn from your mistakes.
Jag hatar och säga det, men du var verkligen ett misstag jag ångrar djupt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0