orientering.

hej, idag var det orentering på skolan. Ganska så jobbigt... Vi hitta alla utom en, för den orkade vi inte ens leta efter. :) haha. Det var som så bra att jag och fia starade näst först, efter frida och marie, och vi kom in näst sist precis före frida och marie. haha ! ;) ja, snart ska jag in till stan en sväng. Ska och kolla lite och kanske köpa en ny mascara eller nått, hehe =) Ikväll så ska jag nog chilla, orkar inte göra så mycket efter orienteringen. haha! :D
aja, nu ska jag gå och fixa lite =) men skriver typ ett inlägg ikväll eller nått sånt :)
kolla in min nya blogg på http://www.metrobloggen.se/matiildandersson
Vet egentligen inte varför jag gjorde en ny, men jag kommer väll uppdatera den lite oftare än den här så (:
puss anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0