måste ändra situationen

det här får bli ett snabbt inlägg, ska nämligen iväg till församlingshemmet snart :)
Jaa, skola idag, de var väll okej ;)
Hade engelskaprov idag, det gick faktiskt skitbra och svarade påallt :D blir nog mvg där (y)
haha, och så har jag snart blivit klar med labbrapporten =) ska skriva klart den typ ikväll, haha den går ng mindre bra eftersom jag inte är så bra på att skriva såna grejer..
Men aja, annars så var det som vanligt. Jan och Thomas börja tjafsa om hur stolt dem är på våran klass nuförtiden. :) Men förklarar mer om det senare ;D
haha, ja som sagt så var det. :p
nu ska jag iallafall börja sluta skriva här, så jag hinner göra något viktigare. Haha :D
btw, LÄNGTAR SOM FAN till pizzan! hreheheh, bara ett få antal vet om det ; )
puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej, najs blogg! ;D Hur har ni det i råne nu då? kul? :P

2008-10-09 @ 17:05:36
URL: http://nogg.se/agnus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0