just face it.

HEJ,!
idag så har jag äntligen gjort bort NO förhöret och matteprovet, gick hysat brapå matten måste jag säga. Det var endast en som jag var osäker på ; ) Haha, på No:n så var det sämre ;s kunde typ inget!
aja, nu sitter jag här hemma och är jävligt sur på wilma, fifan vilket fitta hon kan vara ibland...
Amanda kunde ju inte vara med på skol if eftersom hon for till sjukgymnasten åde idag :) Som tur var så var Axel snäll nog och hoppade in, det var kul men ändå inte så värst. Ungarna var helt galna idag och det var jobbigt. (;
Haha, men nog gick det bra. Har typ huvudvärk nu, ska sätta igång och fortsätta skriva en handling till min deckare som ska vara inlämnad idag ;S aja, det blir väll nått tjafs på slutet, typ skrivit början det är bra! (y)
hehe, och ikväll är det äntligen top model final, oh la la! så behöver jag ju inte vara så besatt på ett tag ;D ska nog fokusera på läxorna just nu eftersom vi har så jävla mycket för tillfället!
Jo, igår skrev jag ju inget inlägg, typiskt! ;/ Men det hände inte så jäkla mycket, var på skolan åde :) Sen när jag kom hem så skrev jag på deckaren och efter det så gick jag ut med wille en ganska lång sväng (: Tvinga typ Ludde att komma, han ville egentligen inte för att han är så lat ;) haha! Men han fick komma ut i kylan, så gick vi till mig och typ såg top model, hehe =) sen så for han hem, eller jag följde han en bit och så. Sen dusch åde! :  )
puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0