hatar!

Hej, var på skolan åde. Kom hem för ett tag sen :) Wilma är hemma för att hon har haft magknip på grund av mjölk, stackarn!! HAHAHAHAH
aja, pappa har varit hemma med henne så =)
På skolan idag så fick vi se film på svenskan, vi har börjat se Sherlock Holmes, blablabla vad den nu heter, hah ;)
Sen så jobbade vi matte och jag jobba bra :) På SO:n fick vi ha nutidsorientering och sen berätta kort om ett stycke var, det var om judendomen. :P Sen hade vi en timmas spanska efter lunchen, som jag inte åt för den var så jävla äcklig. Jag menar, Sofia hade typ en skitstor klump i sin mat ;s väldigt fräscht (y) hyaha, iallafall så fick vi träna till spanska provet som är imorgon. ;o Det gick bra i början, men sen när jag och fia var i grupprummet så lyssna vi typ bara på musik och så. haha :D Jag träna faktiskt lite. Och sista lektionen var elevens val, och jag har bild. Måttade och börja skissa på min bild, som är gjort av Lichtenstein. Jag vill inte att den ska bli fel, men jaa...
Jag hatar när folk jämt ska vara på en. Så jävla less på det, fatta att jag gör som jag vill när det gäller vissa saker! Jag behöver inte folk som säger åt mig hela tiden. Hatar det.
Och sen när folk också ska hålla på, och så tror dem att man inte ser. Jävligt moget....
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0