:)

hej, idag var det skolan. Kändes verkligen jobbigt att gå upp. ;/ Men jag gjorde de ändå, haha!
I skolan så var det ändå ganska chill, vi fick skriva en uppsats på engelskan åde. Den fick mig att inse att jag har tonvis med läxor att göra :( typ matte, kemi labbrapport, engelska provet att träna till (jag slapp det idag också) , så svenska bokrecension osv. osv. :P inte kul!
aja, jag sitter här med fägen i håret, laddar över bilder till datorn och lyssnar på musik, ganska så chill ;) ska träna ikväll, vet bara inte om jag ska ut och jogga eller fara på crosstrainern :p Men det får jag väll se, haha ;D
Jag antar att det inte finns något sevärt på tv:n ikväll, så det blir nopg att gå ut en sväng och springa då :)
annars så hör av er, ;) det vore kul!
püss
vart väll inte så mycket till inlägg, men jag uppdaterar senare kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0