- today I'm living

HEEJ,
idag var det skola igen. =) Typ skitchill dag! Torsdagar brukar annars vara så jobbiga =/ Men idag hade vi först slöjd och jag jobba på som fan, nästa gång blir jag klar med min fina grej ^^ heheheh och efter det hade vi hål i typ en timma :p Sen vare nå tjafs från ungdomsmottagningen, dem kom och så fick hela klassen prata. Typ skratta asmycket, speciellt åt Larsson ;)
- Borde det inte heta petning då? AHAHAHAHAH  :D
Sen efter det så var det raggmunkar till lunch, var ganska gott faktiskt :) Och så hade vi labb hela eftermiddagen och jag höll på dö för Kalle typ klädde ut sig och var helt seriös! PANIC! hahahahah, jag har aldrig skrattat så mycket på en lektion i hela mitt liv (;
Och nu har vi slutat , ikväll måste jag seriöst plugga till engelska provet som vi har imorgon, har inte gjort det... ;S
annars är de bara att ni hör av er! ;)
pussssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0