-helg =)

Tjoo, nu är det helg :) Jag hade tänkt städa rummet idag, men så blir det nog inte, haha! ; )
får se vad jag hittar på ikväll, mamma ville se stjärnorna på is och säger hela tiden att det heter dance on ice, typiskt!
aja, jag ska göra lite engelska idag också, eftersom jag missade provet igår så kommer det nog till veckan. Sån får man ta. (: Jag har sett på en massa repriser idag, typ so you think you can dance och idol. ;) Jag vetrkligen älskar Johan Palm. Han är som sööt, haha! =) så börja jag grina för det var så fint när dem dansa i so you think you can dance. Patetiskt, jo jag vet ;P
Jag fortsätter iallafall att titta på såna grejer, jag älskar typ tv-serier ;) haha :D
Men idol är ju ett måste, jag såg inte så jättemycket förra året (; Men det ska jag göra nu, mina favoriter är anna och johan =) Perfekta tycker jag!
aja, puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0